Alimente care nu ajuta la dezvoltarea oaselor

Alimente care nu ajuta la dezvoltarea oaselor

Pentru a construi si mentine oasele puternice,alimentatia reprezinta elementul cheie. Astfel, anumite alimente pot avea de fapt, puterea de a mineraliza osoasele, sau pot bloca capacitatea oaselor de a se regenera, sau de a creste natural. In mod surprinzator, unele dintre acestea sunt alimentele pe care le manani contin o multine de elemente chimice care nu ajuta la dezvoltarea oaselore. Printre aceste alimente se numara:

1. Bauturile racoritoare

Bauturile racoritoare reprezinta un pericol dublu la oase. Citește în continuare »

Caloriile din diete

Caloriile din diete

Energia stocata îin produsele alimentare este măsurata. Unitatea de masura este caloria (cal). Din punct de vedere tehnic, o calorie reprezinta cantitatea de energie necesara pentru a ridica temperatura la 1° C de la 1 g apa.

De obicei, masurarea caloriilor se afla in stransa legatura cu consumul alimentelor.De fapt, o kilocalorie este echivalentul a 1000 calorii. Aceasta este cantitatea de energie necesara pentru a ridica temperatuca unui singur kilogram de apa (aproximativ 2,2 kg) cu 1° Celsius. Citește în continuare »

Carnea de curcan – excelenta in diete sau cure de slabire

Carnea de curcan – excelenta in diete sau cure de slabire

Carnea de curcan ofera o senzatie de satietate si este una din cele mai slabe tipuri de carne. Specialistii recomanda, in cazul unei diete, carnea de curcan.

Peiptul de curcan (fara piele) contine 0,5 g grasimi si doar 110 kcal/100 g, fiind indicat in curele de slabireCitește în continuare »

Berea de casa

Berea de casa

Am cautat la recomandarea unui prieten, sa scriu un articol despre bere, despre o dieta cu bere prin carti, prin reviste si am gasit in cele din urma o reteta cum poti prepara berea de casa, care este foarte buna. De acum incolo o sa inveti sa iti preprari propria ta bere sanatoasa si gustoasa.

Ai nevoie de 8 litri de apa, 600 g boabe de orz netratat chimic, 600 g boabe de porumb, 20 de conuri de hamei, o lingura de drojdie de bere si 500 g zahar. Citește în continuare »

Berea in amestec cu plante

Berea in amestec cu plante

Berea este un amestec complex, datorita substantelor hranitoare pe care le contine : vitaminele A, C, PP, B1, B2, B6, B9, B12, dar si minerale printre care cele mai importante sunt potasiul, magneziul, calciul, si fosforul.

S-a demonstrat stiintific ca un consum moderat de bere creste valoarea colesterolului ,,bun”, dar si ca adaosul de plante confera berii beneficii terapeutice multiple, transformand-o intr-un adevarat medicament. Citește în continuare »

Fast-Food-ul provoaca dependenta

Fast-Food-ul provoaca dependenta

Grasimile, sarea, dar si zaharul au efecte nocive asupra creierului la fel ca heroina sau cocaina, conform publicatiei ,, New Scientist”. Studiile realizate asupra soarecilor au aratat ca la nivel cerebral se elibereaza dopamina dupa fiecare consum de junk-food si nici macar administrarea de socrui electrice nu opreste acest comportament. Citește în continuare »

Alimente care te ajuta sa slabesti

Alimente care te ajuta sa slabesti

Una din cele mai mari greseli pe care le poate face o persoana in cazul in care vrea sa slabeasca ar fi sa nu manance deloc sau foarte putin.

De fapt, trebuie sa facem exact opusul : sa consumam alimente care ajuta la arderea grasimilor in cantitatile sunt recomandate de catre specialiti.

Va prezentam 7 alimente cunoscute de nutritionisti ca drept alimente minune pentru a stimula arderea grasimilor

1. Ovazul

Ovazul intra in categoria carbohidratilor?Raspunsul este si da si nu. Citește în continuare »

Varza Kale

Varza Kale

Varza Kale este denumita si Brassica oleracea.

Kale este foarte hranitoare, are proprietati antioxidante puternice, si este un foarte bun anti-inflamator. O varza creatacupa (130 g) de varza Kale gatita contine 1328% din doza zilnica recomandata de vitamina K, 192% din doza zilnica recomandata de vitamina A, si 89% din doza zilnica recomandata de vitamina C. Este, de asemenea si o sursa buna de minerale precum calciu si fier. Citește în continuare »

Broccoli

Broccoli

Broccoli este un aliment care promoveaza sanatatea foarte bine, datorita proprietatilor pe care le are. O singura portie de broccoli ofera cu 200 %mai multa Vitamina C  decat doza zilnica recomandata (mai mult decat  portocale), aproape la fel de multa de vitamina K si aproximativ jumatate din doza zilnica recomandata de vitamina A; mai contine si  acid folic din belsug, fibre, sulf, fier, complexul de vitamine B, si o intreaga serie de alte elemente nutritive importante. Citește în continuare »

Varza

Varza

Varza este o sursa importanta de vitamine K, dar si de vitamina C. O ceasca are 91% din doza zilnica recomandata de vitamina K, 50% din vitamina C, vitamina B6, contine fibre, dar si minerale printre care :  mangan, acid folic,asta numai cu aproximativ 33 calorii.Varza contine cu 11% mai multa vitamina C decat portocalele.
Citește în continuare »

« Older entries

Urmărește

Fiecare nou articol să fie livrat pe email.

%d blogeri au apreciat asta: