Dieta cu paste

Dieta cu paste

 
Pastele sunt considerate unele dintre cele mai ingrasatoare alimente. Pe buna dreptate daca le combini cu multe sosuri, branzeturi si carnuri. Alte combinatii sunt insa permise! Pastele reprezinta o sursa de energie.
Pastele contin carbohidrati si amidon, iar asta nu este deloc o veste rea. Asadar, o portie de paste iti ofera energie si te ajuta sa te simti satul/satula mul timp. Nu contin foarte multe calorii (aproximativ 300kcal/100g) si sunt bogate in nutrienti. In plus, cele preparate din faina integrala au in componenta si fibre si favorizeaza digestia.
Pastele integrale sunt cele mai bune. Costa mai mult dar merita banii . Sunt sanatoase si ingrasa mai putin. Ba chiar te ajuta sa slabesti.
De retinut este faptul ca pastele nu trebuie acoperite in timpul fierberii deoarece pierd din continutul de amidon.

Meniul pentru o saptamana :

LUNI :
  • Mic dejun : un iaurt simplu semidegresat ;
  • Gustare : un pumn de nuci sau seminte (de dovleac sau floarea-soarelui) neprajite si nesarate ;
  • Pranz : 150 g paste integrale cu ciuperci si morcovi ( preparate in tigaie, cu ulei de masline, usturoi si 50 ml vin rosu);
  • Cina : o salata din trei fructe mici (un mar, o portocala, un kiwi) .
MARTI
  • Mic dejun : un pahar cu lapte + 2 biscuiti dietetici ;
  • Gustare : o banana ;
  • Pranz : o felie de paine neagra + o farfurie cu supa sau ciorba de pui ;
  • Cina : 100g paste integrale fierte + 2 felii de cascaval dat prin razatoare + o lingurita cu zahar brun ;
MIERCURI
  • Mic dejun : o felie de paine neagra prajita + branza feta+ ceai verde ;
  • Gustare : un iaurt cu fructe ;
  • Pranz : 200g de paste integrale preparate cu sos de rosii, busuioc si patrunjel;
  • Cina : salata de legume ( varza, ardei, castraveti, morcov ras + cateva picaturi de lamaie + sare, piper)
JOI
  • Mic dejun : un ou fiert + o felie de paine neagra prajita + legume ;
  • Gustare : un pumn de nuci sau seminte (de dovleac sau floarea-soarelui) neprajite si nesarate ;
  • Pranz : 200 g de paste integrala + 200g de legume (broccoli, morcov, ardei) preparate cu putin ulei de masline ;
  • Cina : o felie de paine neaagra + o farfurie cu ciorba de legume ;
VINERI
  • Mic dejun : un pahar cu lapte + 2 linguri cu cereale integrale ;
  • Gustare : un iaurt batut ;
  • Pranz : orez cu legume ( orez fiert,ciuperci, porumb dulce, mazare, morcovi, sare) ;
  • Cina : 100 g paste integrale fierte + 2 lingurite cu nuca + o lingurita cu zahar brun ;
SAMBATA
  • Mic dejun : doua felii de muschi file ( de pui sau de porc ) + o salata de legume + o felie de paine neagra ;
  • Gustare : un fruct mic ( mar sau portocala) ;
  • Pranz : 150 g paste integrale + fructe de mare (creveti,scoici) + morcov, ardei, ceapa, varza ;
  • Cina : un iaurt de baut;
DUMINICA
  • Mic dejun : 2 felii de paine neagra + zacusca sau salata de vinete fara maioneza ;
  • Gustare : un pumn de seminte (de dovleac sau de floarea-soarelui) neprajite si nesarate ;
  • Pranz : 150 g paste integrale + cubulete de carne de vita + sos de rosii si usturoi ;
  • Cina : doua felii de branza feta + salata de rosii.
Va recomandam aceasta dieta. Urmand aceasta dieta in paralel cu un program de exercitii de slabire intens puteti slabi 1-2kg/saptamana. Calivita va recomanda si administrarea unor suplimente alimentare.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: