Urda

Urda

Urda este cea mai dietetica branza. Este bogata in saruri minerale si in proteine de calitate si contine cea mai putina grasime dintre sortimentele de branza. Din aceste motive specialistii recomanda consumul zilnic de urda.

Urda este un produs derivat din lapte, care are doar 11-12 % grasime, adica de patru ori mai putina grasime decat telemeaua.Acestu lucru face ca urda sa fie un aliment recomandat persoanelor cu hipercolesterolemie.

In urda se gaseste un tip de proteine importante pentru sanatatea musculara.

De accea, urda este indicata copiilor deoarece ajuta la cresterea si dezvoltarea armonioasa a copiilor.

  • Urda este recomandata si persoanelor care depun eforturi fizice intense.
  • Urda are efecte pozitive asupra ficatului si rinichiilor, deoarece are in compozitia sa aminoacizi cu sulf. Bolnavii cu afectiuni hepatice si renale ar trebui sa consume zilnic sau sa urmeze o dieta bazata pe consumul de urda.
  • Urda se digera foarte usor, insa combinatia cu carne sau cu unele glucide nu este potrivita, deoarece pica greu la stomac.

Indicat ar fi ca urda sa fie asociata cu verdeturi si legume.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: