Alimente care ne ajuta sa slabim

Alimente care ne ajuta sa slabim

Persoanele care sar peste micul dejun au risc mai mare de ingrasare.

Va prezentam 10 ailmente care va ajuta sa slabiti indiferent de ce dieta folositi :

  • Iaurtul  reprezinta gustarea zilnica ideala. Dietele pe baza de iaurt sunt mai eficente decat dietele care exclud iaurtul din regimul alimentar. Un studiu arata ca iaurtul folosint in dieta ajuta persoanele sa dea jos cu 61% mai multe kilograme decat  persoanele care nu folosesc iaurturile in diete.
  • Urda : este saraca in calorii si contine aminoacizi care se digera foarte usor. Urda protejeaza si ficatul si rinichii si ajuta la formarea si intretinerea masei musculare si previne obezitatea.
  • Ouale : Un studiu arata ca femeile care urmeaza o dieta hipocalorica si care consuma la micul dejun un ou pierd de doua ori mai multe kilograme decat cele care consuma acelasi numar de calorii intr-o dieta, dar fara a consuma oua. O explicatie a acestui fapt este ca proteinele din ou sunt satioase, astfel dispare senzatia de foame, motiv pentru care se pot elimina gustarile din meniu.
  • Migdalele crude : ajuta la arderea grasimilor prin continutul lor bogat in acid alfa linoleic. O gustare formata din 12 migdale neprajite ofera organismului o senzatie de satietate care are efect indelungat; de asemenea si in acest caz se pot elimina gustarile.
  • Peste : este indicat sa inlocuim carnea rosie sau alba din alimentatia de zi cu zi cu carnea de peste, de cel putin de doua ori pe saptamana. Carnea de peste contine proteine usor digerabile si acizi grasi Omega 3, care nu ingrasa  ci, din contra, confera organismului o senzatie de satietate.
  • Lintea : este bogata in fibre solubile si in proteine care ajuta la mentinerea zaharului din sange intre valorile normale, lucru care previne stocarea grasimilor .
  • Pastele de hrisca : Hrisca este bogata in aminoacizi esentiali, nu contine gluten si are in compozitie mult mai putini carbohidrati decat pastele din faina alba. De aceea, daca iti plac pastele si urmezi o dieta exacta sau vrei sa slabesti, poti consuma cu incredere pastele din hrisca.
  • Uleiul de masline : este un aliat care ne ajuta sa slabim deoarece contine grasimi mononesaturate care reduc pofta de mancare. Uleiul de masline are de asemenea si substante cu rol inflamator ,care reduce nivelul stresului oxidant la nivel celular.
  • Zarzavaturile de sezon : Fie ca sunt cconsumate crude, gatite la abur, sau in salate, acestea contin destule fibre care asigura satietate si nu ingrasa. Stevia, spanacul, leurda, papadia, urziciile si untisorul reprezinta garnituri excelente pentru o masa cu carne slaba.
  • Fructele de padure si citricile: Reprezinta o sursa importanta de vitamina C, de flavonoizi  si sunt foarte alimente bune de consumat intr-o cura de slabire. Afinele, fragii, cat si  portocalele previn depunerile de grasimi, dupa cum arata studiile americane. Fructele ar trebui consumate cu cel putin 30 de minute inainte de fiecare masa, in special inaintea micului dejun. Este indicat sa consumam fructe in fiecare cura de slabit sau in fiecare dieta.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: